Tupplur <3

Vaknade precis efter en heldag, gud så skönt det var att sova :)
Vi har vart ute och gått en promenad men Annichen och lek lite i lekparken med Filip. Har ju knappt rört mig under gradiviteten och även fast vi inte gick så långt så blev jag skit trött, verkligen trött! Får nog börja med små korta promenader ;)
På SÖS gick allt bra, dom hör som dom ska. Vi får alltid beröm när vi är där, dom tycker vi gör ett bra jobb med två :) känns jätte skönt att höra :D man är ju orolig som nybliven förälder och tror att man gör allt fel :O så det är jätte skönt när dom säger att man fixar allt bra! :)
Sen var vi och skröt lite på mitt jobb, var ju tvungen att visa upp mina fina små bebisar! Jätte kul att träffa alla. Saknar att jobba lite, blev ju sjukskriven så tidigt :/ fast nu vill jag så klart inte jobba, nu vill jag bara vara med barnen tills dom är 25 ungefär ;)

För övrigt läste jag nyss i Mitt i Värmdö om en kille som burit 240 hinkar med grodyngel över vägen i stavsnäs. WHF?!?!?!? Och skyltar som säger "akta grodorna"! Hur ska man kunna väja för grodor i 70???? Nä fy jag avskyr grodor!! Det är värre än ormar, spindlar, småkryp, jag det är värre än allt!! Har människan inget annat att göra än att bära hinkar med grodor?!?! Nä fy va äckligt!!!!

Nä nu ska vi laga lite mat, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0