Trött

Vi följde med Jimmie och handla diskmaskin igår, passade på att köpa bh och äta lite också.. När vi kom hem fick vi besök en liten stund. Efter de skulle jag vila lite och klev upp nu, då va kl. 19!! Ja förutom lite matning och blöjbyte men jimmie tog mata dom flest gånger. Fattar inte hur ja kan vara så jävla trött, är helt slut och jag har sovit, Jimmie har ju tagit mycket på nätterna! Får så jäkla ont i magen på kvällarna/nätterna också och ju mer jag ammar ju ondare får jag. Tycker nästan de är värre nu än dom första dagarna, måste nog ringa idag :(

Kl 13 kommer barnmorskan hit och ska titta till våra små prinsessor och de ser ut som skit här, måste hinna städa lite men har ingen ork. Mår dåligt av att ha de så här stökigt! Aja får väl sätta lite fart nu iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0