Tack för hjälpen Lena

Lena kom hit med lunch och hjälpte mig med barnen när Jimmie jobbade, jätte skönt :)
Jimmie somnade direkt när han kom hem, vilket jag förstår, han hade ju inte sovit allt för mycket i natt!
Ikväll är det raggarfest, Jimmie kanske ska gå men han vet inte än. Han får dåligt samvete eftersom han jobbat hela dagen också och inte hjälp till med barnen. Dom har vart vakna hela dagen känns det som men direkt när han vaknade så somnade dom, jävla typiskt haha! Jag tycker iaf att han ska gå, vet att han tycker det är kul där. Och han hjälper till med barnen hela nätterna, även fast han ska jobba så de tycker jag han är värd :) vi ska nog klara oss! Men då får han sova i soffan, inga fullisar nära mina bebisar ;)

Jag ska mysa ner mig i soffan och titta på nån bra film...kanske med en bebis eller två ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0