Tack för en jätte mysig dag <3

Haft en jätte mysig dag med Annichen, Michan och alla barnen :) skönt att komma iväg lite! Gick från Annichen i ösby till Michan i lugnet, fy fan va jobbigt det var! Haha, märks verkligen att jag inte rört mig alls under 9 månader! Nu ska de fan promeneras varje dag!
Var ute och lekte i lekplatsen med Filip och Vanessa, men de där med att leka i sanden och hålla på är inget för mig. Men jag lär väl behöva göra de så småningom, jag får lära mig helt enkelt.

Är fortfarande lika trött, ja fattar inte, har sovit rätt bra men är så trött! Fick ju massa skäll av barnmorskan för att jag äter så dåligt men nu tycker jag att vi har ätit bra i några dagar så tror inte att det är de heller. Imorgon ska jag iaf vara duktig och äta frukost, lunch, middag för att se om det hjälper.

Nu måste jag städa lite, ser ut som fan här hemma! Sen ska jag sooooova!


Mys i vagnen och lilla Filip i den roliga sandlådan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0