Söööööndag

Den här natten har inte vart kul, dom har vart i otakt, när ena har somnat har den andra vaknat. Jätte jobbigt! Och Jimmie åkte nyss iväg och ska hjälpa en kompis att flytta till Småland. Som tur är kommer min syrra och Lina hit och hjälper mig. Och så får dom öva bebis lite, båda är ju gravida :) Jimmie kommer hem sent i kväll, tycker synd om honom, gillar inte alls att han ska köra så långt när han knappt sovit nått :/ blir lite orolig och tror att han ska somna, och somna i en lastbil kan inte vara så bra :O oroar mig säkert i onödan som vanligt, har blivit så hönsig!

Igår kom farmor och farfar hit, dom är så söta! Dom tycker det är så roligt med dom små :) sen åkte vi till Monica och drack kaffe och fick mat, hon blev som vanligt glad över att träffa tuva och vilda haha :)
Sen åkte vi till jimmies släkting Carola och visade upp dom små.

När vi kom hem badade vi barnen, lite anorlunda den här gången, i vasken :) mycket smidigare! Funkar ju nu när dom är så små, annars måste man ju fylla upp den där baljan och bära ut till vardagsrummet ( badrummet är så litet) och det är ganska tungt. Men de funkade bra i vasken :) Vilda gillar att bada men det går lite sämre för Tuva, hon blir inte alls glad, haha mina små hjärtan <3

Vilda myser i vasken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0