Söndag!

Idag har jag inte alls lika ont :) pratade med SÖS igen och förklarade att det inte var så farligt idag, dom tyckte jag skulle avvakta och ringa igen om de blir värre. Hoppas hoppas att det inte blir de! Har inte hunnit röra mig så mycket än så vi får väl se om några timmar :O
Annars ska vi på kalkonmiddag hos jimmies föräldrar idag, hans farmor kommer också. Hoppas bara att jag inte får så där ont som igår. Tycker att det är lite jobbigt att åka bort så där med amningen menar jag. Gillar inte alls att sitta med tuttarna i vädret. Att sitta med min familj och släkt är ganska okej men det blir anorlunda med hans. Vet att det är helt normalt att amma och att dom har sett bröst förut men jag tycker ändå att det blir lite jobbigt.

Sen har jag tänkt på de här med att man inte pratar så mycket om smärtan efter förlossningen. Är det så att man inte får klaga för att man fått det finaste man kan få? Att man liksom inte har rätt till att klaga och tycka att de gör skit ont? Man ska bara vara överlycklig över sina små bebisar... Det handlar ju inte om de tycker jag! Jag ÄR överlycklig över mina små bebisar men jag har även förbannat jävla ont! Folk får väl tycka att jag klagar mycket och de gör jag säkert men det gör ont! Och man överanstränger sig som fan bara för att sina älskade små barn ska ha de så bra som möjligt. Om jag inte skulle ha haft dom skulle jag nog ligga i sängen 1månad och tro att jag skulle dö!
Tänk vilka krafter dom små kan ge en 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0