Söndag!

Har inte hunnit skriva idag, haft besök som vanligt :) först var mamma, saga och samuel här med fika och nyste med bebisar förstås :) så roligt att se saga och samuel med barnen, dom är så osäkra, men de där ändras ju efter en dag med sin lilla bebis. Ni skulle sett mig och Jimmie första dagen, vågade ju knappt ta i dom, att byta blöja tog en kvart haha! Så de där kommer gå så bra när dom får sin lilla bebis och nu kan dom ju öva lite också ;)
Sen kom jimmies föräldrar och bror hit med presenter från bebisarnas syssling från Småland. Två söta röda klänningar och blöjtårtor, jätte fina :) så tack för det! Dom åkte även och handlade åt oss, jätte skönt :) och ännu skönare var att dom kom med mat som vi bara kunde värma, skönt att slippa laga mat :) så de tackar vi också för :)
Snart kommer Niki och hennes syster Therese, ska få kläder av Tessan :D hennes barn har alltid haft så fina kläder så de se jag fram emot att gå igenom :)

Måste än en gång skryta lite om min vän Annichen! Hon är redan hemma och alla mår bra :) vilken jäkla dunder kvinna, knappt hade hon smärtstillande och att hon stod ut så länge hemma är ju helt sjukt! In på bb och 3timmar senare var prinsessan ute. Är väldigt stolt över henne faktiskt! Nu längtar jag bara tills dom orkar med besök :) men de får ta den tid de tar, vet själv hur jobbigt det var när folk tjatade på att få komma, usch! Är lite rädd för att vara för på faktiskt, hoppas jag inte är de, då skjuter jag mig själv... Blä för sånna människor! Haha!

Mina små prinsessor mår bra och har vart snälla hela dagen och natten :) gick bra att ta hand om dom själv i natt, över förväntan faktiskt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0