Såå

Nu har barnmorskan vart här, hon var jätte trevlig  känns skönt att vi gillade henne så mycket båda två eftersom vi kommer träffa henne under några år nu. Barnen mår bra och såg jätte fina ut tyckte hon. Dom väger redan mer än dom gjorde när dom kom så det är jätte bra, hon sa att det vanligtvis brukar vara så efter 2veckor. Så nu är jag stolt  jag oroade mig för att dom skulle gått ner och inte alls må bra och att hon skulle tycka att vi var dåliga föräldrar, tänk va mycket man kan oroa sig i onödan. Och hur otillräcklig man kan känna sig, man vill sina barn det allra bästa och gör allt för att dom ska ha det så bra som möjligt men ändå känner jag mig inte tillräckligt bra som mamma! Har ju fått hört att vi är jätte duktiga och barnen mår bra och allt men ändå känner jag att jag inte räcker till. Jobbig känsla de där!
Vi har väntat med att bada dom tills vi hade pratat med barnmorskan men hon gav tummen upp för de så ikväll ska de ske hoppas dom inte hatar de alltför mycket. Jag badade ju under förlossningen, bättre än lustgasen tyckte jag, så hoppas dom är som sin mor och älskar vatten, haha!

Nu sover dom så gott så 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka sötnosar :)

2012-04-04 @ 18:31:33
URL: http://Http://angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0