Pust.

Fy fan va jobbiga dom har vart idag mina små änglar!!! Är det nu den jobbiga tiden börjar? Har ju vart så lätt och jag har undrat när allt de jobbiga ska börja. Jimmie var borta och fixa bilen men tack och lov var mina fina vänner Niki och Sanna här och hjälpte mig. Dom städade, tvättade, fixa mat och tog hand om ena bebisen när båda bara skrek!! Hur fan ska jag fixa det här själv när Jimmie börjar jobba? jag har bara två händer, fy fan känner mig värdelös! Dom har skrikit hela dagen och dom vill bara äta HELA tiden och då menar jag verkligen HELA TIDEN! Jag har ju mjölk men tror inte att den är tillräckligt fet så nu har vi gett ersättning och nu äntligen sover dom. Det är en hemsk, fruktansvärd känsla att inte kunna göra sina små älsklingar nöjda! Och ont i magen har dom haft också, men de är normal har jag förstått men när man ser hur dom verkligen tar i och att de gör ont är inte kul att se som mamma :( usch, älskar dom men nu är jag lite trött på dom faktiskt om man får säga så om sina barn...
Men måste ju verkligen tacka mina fina vänner, så fina! All kärlek till dom 

Nä nu är det bara att ladda upp batterierna för nu kommer den jobbiga tiden! Lite spännande ändå på nått konstigt vis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0