Nytt tillskott <3

Klockan 21.43 födde min fina vän och gudmor till min Vilda, Annichen sitt andra barn...en dotter! Har tänkt på dom hela dagen! Är så glad för hennes skull, en liten dotter, och Filip som blivit storebror:) Så stort GRATTIS till er alla tre! Hon har gjort en fantastiskt jobb i 9månader, att vara gravid är jobbigt och att sen ta hand om en 1åring som springer omkring och leker rövare kan inte ha vart lätt! Är faktiskt lite stolt över henne :)

Själv sitter jag i soffan och degar. Jimmie åkte iväg på festen, hoppas han har kul, de är han värd min lilla plutt! :) Ska väl gå och lägga mig nu, är jätte trött men först ska jag hänga lite tvätt för ovanlighetens skull....

Grattis storebror Filip <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0