Mys morgon 

Vi har haft en mysmorgon i sängen fram till nu :D jätte mysigt, alla fyra har legat och bara haft de bra. Jätte skönt!! Men nu börjar jag få lite ångest som inte ens klätt på mig än och kl är halv två!! Så nu är det bara sätta fart!

Jimmie fick åka och handla själv igår, han släppte av mig hos mamma så fick jag lite kaffe och hon fick mysa lite med tuva och vilda :)
Men hon fick besök när vi var där, nämner inga namn, men grejer gick sönder och det skreks. Som tur var hände det utanför dörren men barnen hörde ju ändå och blev stressade och ledsna. Mest för att jag blev stressad och rädd skulle jag tro! Helvete, inget sånt i närheten av mina barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tycker synd om mamma också men kan inte tänka så mycket på det, måste tänka på mina barn i första hand! Är så jävla förbannad och ledsen! Är ju van vid de här men det är en helt annan sak nu när jag har barn! Jaja måste sluta tänka på de, blir bara arg och de känner barnen av :/

Snart kommer Niki och Sanna hit så nu måste jag verkligen hoppa in i en dusch! Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Mysig bild på er :)

2012-04-11 @ 20:46:02
URL: http://Http://angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0