Mitt gamla tråkiga liv

Det är så kul att se Tuvas och Vildas olika personligheter. Man kan tro att Tuva är den lilla på hennes sätt, hon kräver mer uppmärksamhet, ska alltid bli buren och är lite gnälligare. Vilda kan man göra lite som man vill med, hon finner sig i allt, ja nästan iaf. Man ser verkligen hur dom växer vare dag som går, tiden går så snabbt! Och jag tycker bara att dom blir sötare och sötare och tycker att det är så jädrans kul att vara mamma :) kan inte riktigt förstå varför jag väntade så länge med att bli förälder, eller ja kanske för att jag inte träffat rätt kille och att jag levde så jävla destruktivt. Tänk mig för bara ett år sen, känns som 100år sen! Tack och lov för att jag träffade Jimmie. Han räddade mig lite kan man säga, utan honom skulle jag säkert levt samma liv, men han fick mig att inse att det går att leva utan all den där skiten. Även fast jag gjorde bort mig ordentligt och då menar jag verkligen ORDENTLIGT så stod han kvar och hjälpte och stöttade mig igenom helvetet. För lätt var det verkligen inte! först att få ut allt skit ur kroppen tog ju månader men sen att bryta helt med alla gamla kompisar var verkligen inte lätt. Det var ju ändå kompisar som man då tyckte mycket om och jag saknar fortfarande vissa men nu lever jag ett helt annat liv och kan inte för min egen skull och barnen såklart ha dom i mitt liv. Har hört och vet att vissa tycker jag har blivit knäpp och ser mig själv som mycket bättre än dom, handlar inte alls om det, eller kanske. Jag lyckades och är jävligt stolt över mig själv, så självklart jag känner mig bra! Men jag tycker inte illa om mina gamla kompisar! Vet att dom också skulle klara det, men det handlar om att vilja förändra sig! Oj va jag babblar :O

Vi ska åka till Nacka forum iaf, har ju fått barnbidrag ;O har ju massa fått massa kläder men lite vill man ju köpa själv. Allt är ju så gulligt :D


Kommentarer
Postat av: Tilly

Nee Amanda du är fantastisk!! du är stark, grym underbar! Jag tycker du är en fantastisk god människa och har länge beundrat dig för de. Du har LYCKATS! Kram Mathilda

2012-05-14 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0