Middag hos pappa!

Ät middag hos pappa vilket var jätte mysigt :) hans granne Tove var där också, hon ville titta på tvillingarna, dom fick söta gosedjur, sånna där mjuka och fina :)
Pappa har ju vart i Belgrad så han hade också presenter till dom små, söta små stickade tofflor och rosa converse skor, jätte fina! Så nu har dom fått sina första skor :D lite stora än men snart kan dom nog ha dom!
Efter middagen åkte vi en sväng till Madde och fikade, jag ville visa mina små sötnosar för hennes mamma Anneli :D haha jag är en riktig skrytmåns!

Och nu ligger jag i soffan, ska gå och tvätta bort sminket och SOVA, Gud så skönt! Börjar kännas av på riktigt nu att man inte sover ordentligt, är så trött! Efter några veckor med att vakna var tredje timme känns verkligen, men de är så det ska vara. Ska inte klaga, dom sover ju faktiskt väldigt bra och är så snälla. Tänk dom barn som inte sover alls, man har ju hört skräck historier om de där. Tack och lov att mina göra de...men de kanske ändras så jag ska inte ropa Hej än :O

Känner att mina hormoner är ur balans, kan vara så jävla sur, speciellt på Jimmie, stackarn! Men sen är jag jätte glad för att sen bli ledsen och börjar gråta, ska det vara så? Känns som världens PMS ungefär. Och känslig som fan är jag. Ibland när jag tittar på mina små änglar kan jag börja gråta för att jag tycker att dom är så fina. Undrar vad jag har gjort för att förtjäna såna otroligt fina och helt underbara barn. Helt sjukt va känslig jag är, kanske har blivit knäpp. Får fråga min barnmorska när vi ska dit nästa vecka om det är normalt de här.
Nä nu ska jag hoppa i sängen, god natt!

I bilen är dom alltid nöjda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0