Måndag

Har precis ätit frukost, sov länge idag :) snart är det matdags så då blir de blöjbyten och påklädning för dagen!
Igår var vi ju på SÖS på kontroll, allt gick jätte bra och dom var så duktiga! Dom fick 10poäng av 10 :D stolt mamma ;) det är tydligen ovanligt och ännu ovanligare när det gäller tvillingar! Är väldigt nyfiken på om det är två- eller enäggstvillingar. Dom har ju sagt hela tiden att de ser ut som tvåäggs. Men nu är det flera barnmorskor och läkare som sagt att dom är VÄLDIGT lika. Haha igår på kontrollen blandade vi ihop dom, pinsamt! Tur att ena är lite större haha! Dom tycker vi ska göra dna-prov så de ska vi nog göra så småningom :)
Blir galen på det här med namnen, hade två jätte fina som vi nästan hade bestämt oss för men då kommer såklart jimmies kompis och berättar att det är en annan tjej på Värmdö med två döttrar som heter exakt likadant!!! Vad är oddsen för det?!?!?! Så irriterande!!! Så om någon har nått förslag så hojta till ;)

Igår kväll började jag få så jävla ont i magen igen, eftervärkar men lite mer som vanlig mensvärk, Alvedon hjälper inte så måste nog ringa och höra om jag kan få nått starkare. Blir ju värre när jag ammar och vill inte att dom ska få lida för de :(

När dom har sovit några timmar och när jag sen tar upp dom är det som jag har glömt bort hur fina dom är, kan titta på dom i all evighet! Haha lovade mig själv att aldrig bli en sån där jobbig morsa som tjatar om sitt barn och tycker att allt barnet gör är fantastiskt... Nu är jag där! Dom är verkligen helt underbara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0