Måndag

Åå va trött jag är! Natten har vart rätt så bra men jag märker att dom är vakna mer och mer. Och när dom är vakna vill dom att man ska bära dom hela tiden, lite jobbigt när jag, som just nu är ensam. Vilket barn ska jag ta?? Känner mig taskig och får för mig att jag har ena barnet hos mig mer än andra, fast jag vet inte riktigt vilket barn de skulle vara men de känns så iaf :(
Idag ska vi gå en lite promenad i solen :) jag lär ju inte orka så långt eftersom jag knappt kunde röra mig under hela gradiviteten men en liten sväng blir det :D


Kommentarer
Postat av: Liza Zetterberg

Hej Amanda!

Vill bara skriva att jag är sååå imponerad av dig.

Jag läser din blogg och tycker du är fantastisk.

Trots att jag bara fick en hade jag känslan ibland av att inte räcka till och du har två!

Du gör ett fantastiskt jobb!

Kramar och Lycka till /Liza

2012-04-09 @ 14:01:45
Postat av: Liza Zetterberg

ps. Vilka fantastiskt fina barn du har <3

2012-04-09 @ 14:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0