Lycka <3

Ojoj, hur ska jag tacka för detta? Har fått en jätte fin arvring av jimmies snälla farmor. Det är det finaste jag någonsin fått av nån, är otroligt glad och känner mig hedrad. Blev så rörd, tänk att hon ville ge den till mig?!?! Och hur ska jag nånsin kunna tacka ordentligt, ett tack räcker liksom inte. Nä fy så glad jag blev, riktigt rörd faktiskt! Så tack så otroligt mycket, betyder jätte mycket för mig <3

Vi har vart där hela dagen, det har gått jätte bra, barnen brukar bli lite griniga när vi åker bort men det gick jätte bra idag :) sen brukar jag också tröttna rätt snabbt när vi är borta så där men inte idag. Maina är så lätt att ha att göra med, man kan bara va och hon framför allt är hon lugn med barnen och bara glad :) hon säger inte vad vi ska göra och ger en massa "tips" som alla andra, vilket är så skönt. Lovar er att det är jäkligt tröttsamt att höra på alla dessa "tips".
Och jäklar vad jag har ätit, hon älskar ju att baka, så hon har alltid 10olika kakor, bullar och sånt. Och allt är lika gott :)
Så dagen har vart jätte trevlig och jag har bara vart så där lycklig hela dagen, mina barn är ju bara så fina, kan knappt förstå att dom är mina! Trodde aldrig att man kunde känna så här. Förut trodde jag att folk som fått barn överdrev och bara ville vissa alla andra hur lyckligt och "perfekt" just deras liv var, och jag störde mig nått grön jävligt på det, tyckte bara att dom var dumma i huvudet. Nu är jag själv en sån person vilket känns helt underbart! Och jävligt sjukt, de trodde jag aldrig skulle hända men nu är jag där :D
Ni får gärna störa er och tycka att jag är dum i huvudet, det rör mig inte ryggen, inget kan förstöra vår lycka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0