Lördag

Nacka forum besöket igår gick väl lite sisådär, dom blev hungriga och började skrika, blev att snabbt gå till första toa så blev det lite amning där. Jag och Jimmie måste nog jobba lite med att inte själva bli stressade när dom skriker. Men de låter ju så in i helvete, och båda ska ju såklart skrika samtidigt :O men nu vet jag att det finns ett amnings rum på forum så dit går vi nästa gång! Känns ju lite töntigt att sitta och trycka på en toalett, men som sagt vi blev lite stressade själva tyvärr. Men sen gick det så bra så :D tyvärr hann jag inte köpa de jag ville eftersom vi skulle äta med Annichen och Alex på lill plogen. Haha vi fyra och fyra barn, tre nya och lilla Filip. Folk tittade lite kan man säga. Men det gick jätte bra, inga sura miner från nån bebis :)

Nu ligger vi bara och myser i sängen, men måste tyvärr gå upp och hänga tvätt, har vart bajsmaraton här i natt ;)


Tröööttttttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0