Lång dag..

Det blev en lång dag, dock ingen promenad :O först åkte vi och käka lunch i gurra för att sen åka till Annichen med lite bullar :) jätte trevligt men tycker så synd om henne, hon har 16dagar kvar nu, fy fan vilken tid det är, man går bara och väntar och känner efter extra mycket och stor som fan är man! Tycker hon är jävligt stark som orkar med att göra saker och ta hand om lilla Filip, han är ju på allt nu det lilla sötsnöret :) vill egentligen bara säga åt henne att ta det lugnt och vila. Men de är ju lättare sagt än gjort, fy fan jag va skit trött på att höra att jag skulle ta de lugnt och vila mycket, så de är bäst jag är tyst ;) men stark är hon 
Efter det besöket var vi hos Lena och David och drack kaffe. Sen åkte vi till Helges föräldrar (helge ska bli gudfar till vilda). Jätte mysigt, Malin var där också så de var kul att träffa henne :)
Nu ligger jag i soffan med huvudvärk, använder inte glasögonen så mycket nu så tror det är därför, dom är bara i vägen, måste nog skaffa linser.
Ska titta på BB sen ska jag sova, gud så skönt de ska bli....

Tänk vad dom redan har växt sen dom kom mina små hjärtan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0