Jippi :D

Snart kommer Annichen och lilla Filip hit :) Jimmie är och jobbar några timmar så de känns bra att ha nån här om dom är som igår, fast just nu är dom så där lugna som dom brukar :)

Äntligen kan jag kissa och göra nr.2 utan att tro att jag ska dö :D ni anar inte hur skönt det är, äntligen :D
Men nu har jag börjat svettas helt hysteriskt, framför allt på nätterna. Vaknade i natt och allt var helt blött av mitt svett, håret var helt klibbigt..blä! Men de är väl så de ska vara, tycker inte de är så farligt, om man tänker på att inte kunna kissa eller sitta! Tack och lov kan jag göra de igen :D
Nä nu måste jag sätta lite fart!

Fina, trötta barn 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0