Hjälp?!?!?

Saga sov hos oss eftersom Jimmie skulle komma hem nu i morse. Och vilken jävla tur de var då! Jag har nämligen inte vaknat när barnen skrikit?!?!?! Hur fan kan jag inte ha vaknat? Skit läskigt!!!! Saga har tydligen försökt väckt mig utan att lyckats, så snäll som hon är så tog hon hand Tuva och Vilda! Stackarn! Jag var uppe två gånger men dom har tydligen vart vakna hela natten och jag har inte vaknat?!?! Fan!!! Hoppas verkligen att det bara var i natt, var ju sjukt trött igår men jag vaknar ALLTID så fort dom gör ett ljud i från sig! Har så dålig samvete, bara dumpa över ungarna på Saga och stackars barn, dom ville väl ha lite tutte men nej! Deras mamma hör inte ens att dom skriker!!?!?? Och de sjuka är att jag fortfarande är lika trött! Jag kommer ju inte våga sova inatt, tänk om det är så att jag inte vaknar och barnen bara ligger och skriker, nä fy! Blir ju livrädd och helt gråtfärdig.
Men Jimmie har sovit hela dagen eftersom han körde hela natten så han kommer nog vara uppe halva natten, vilket känns skönt!
Har sån huvudvärk så tänkte försöka vila lite iaf.

Men TACK så jätte mycket saga för ALL hjälp igår, inatt och idag, utan dig skulle jag nog brutit ihop! Jag har världens bästa syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0