Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter lite äventyr :) det gick bra på MVC, jag behövde inte lägga mig i stolen :D var lite nervös för de, hatar att ligga där och speciellt nu när allt är lite ömt å så! Men allt känns ju bra så behövde inte och de är jag glad för :) vi pratade om förlossningen och om hur nöjd jag är över allt, med personalen och de.

Efter det åkte vi med lunch hem till Annichen sen gick vi ut och lekte lite med Filip.

Nu är jag hemma och väntar på att Nickie ska komma :)

Vill passa på att gratta Elin och Fredde som ska bli föräldrar till en flicka i höst :) förstår inte hur hon har kunnat hålla tyst ;O men grattis till er, många tjejer blir det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0