Helvetes jävla skit AJ!!!!!!!

Helvetes jävla skit!!! Har fått nån slags infektion i underlivet, gör så jävla fucking ont! Pratade med vårdgudien, dom visste exakt vad det var när jag förklarade. Det måste bedömas inom 12 timmar så det blir att åka in imorgon :( det gör verkligen ont och kan knappt röra mig! Men det absolut hemskaste är att jag inte kan ta hand om tvillingarna ordentligt :(( stackars barn, känner mig hemsk!!!

Middagen hos farmor och farfar var trevlig förutom att jag led mig igenom den, fan va irriterande! Fattar inte att jag åkte dit när jag hade så ont, ja är fan dum i huvudet! Fast jag hade ju inte lika ont när vi åkte men ont hade jag! Idiot! Och bara tanken på att nån ska pilla på mig där nere får mig att må illa, fan va ont de kommer göra! Ska kräva att dom söver mig!
Stackars mina små flickor! Tur att dom har världens bästa pappa som sköter om dom 
Hoppas bara att skiten går över snabbt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0