Haft besök...

Vaknade av att Monica (jimmies mamma) ringde och ville komma över med hennes syster och Jimmies kusin som nyss kommit hem från Thailand, det var bara att klä på sig och sätta på kaffe. Sen kom min pappa men han är inte ett dug jobbig med bebisarna så de var riktigt trevligt :)

Nu sitter jag och väntar på att Jimmie ska komma hem så vi kan åka och handla. Tjejerna vill äta HELA tiden så jag undrar hur det kommer gå att åka och handla... Jimmie kanske får åka själv. Vet inte om de kan vara så att min mjölk inte är tillräckligt stark eller nått, dom käkar ju exakt hela tiden nu! Och kräks, överallt! Har inte ett plagg som är rent! Och dom äter inte samtidigt heller, de ända jag gör är att amma. Behöver ju inte klä på mig, kan gå med pattarna i vädret, dom ska ju ändå ha mat efter 5min! Lite trött blir jag men tycker också det är väldigt mysigt! Nä nu måste jag skriva handlingslista så vi kommer iväg nån gång...


Kommentarer
Postat av: Lena

Om du går med dom i vädret så kommer det bli trafikkaos nedanför ;)

2012-04-10 @ 18:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0