God natt

Idag har vi haft besök, som vanligt. Först farmor och farfar som "bara" ville lämna över en påskkaka haha! Fick lite blöjor också så de va bra :D sen kom Jerry över en stund (jimmies bror) han behövde prata lite, de va trevligt! Men roligast av allt var när mina fina vänner Niki och Sanna kom, jätte mysigt! Dom hade med sig fika och nappar :)
Vi har även hunnit med en handling på mitt älskade Coop :D egentligen behövde vi ingenting, men vi passade på att hämta upp min mamma så hon också fick handla. Hon köpte en gjutjärnsgryta till oss, knäppisen!! Hon har ju fan köpt upp en hel bebis-graderob, hon borde tänkta lite mer på sig själv och köpa sig själv något fint! Men de gick ju inte in i hennes hjärna, de var bara tacka och ta emot.. Mamma 

Barnen sover och fått mat så nu tänkte vi också gå till sängs, om jag får med Jimmie. Han är nämligen en riktig kvälls människa som älskar att somna framför tv...tror han! Efter 10min ligger han nämligen och snarkar, haha!
Men vi säger god natt iaf 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0