God natt

Blev ingen vila, istället gick jag på en promenad. Jätte skönt, tills vi kom hem och skulle upp för våran backe. Är så förbannat otränad men vår backe gör det inte lätt för någon med en tung barnvagn! Den är ojämn och lerig, man fastnar med hjulen! Jimmie får ta och fixa till de där snart!

Tuva är sååå söt och glad idag! Hon har skrattat jätte mycket hela dagen och ser så där otroligt söt ut! Man blir så glad av att se henne skratta. Min lilla tjockis! <3
Nu ska jag ha lite ensam tid med Vilda innan jag ska sova, gosa lite extra. Blir ju inte så mycket av det eftersom hennes stora syster är lite mer krävande och vill vara med precis överallt och jämt!

Min kusin var ju här tidigare idag och tog jätte fina bilder på tjejerna :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefina bilder hon hade tagit :)

2012-04-30 @ 08:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0