God natt

Middagen hos svärföräldrarna var trevlig och framförallt var det jätte gott, kalkon är nog min nya favvo rätt :) "Barnen" fick en påskpressent... Ett skötbord!!! Äntligen :D vi har bytt på köksbordet fram tills nu och de har inte alls känts trevligt, men nu äntligen :) så vi tackar så mycket för det! Men vi kommer nog ha det i köket ändå, har ju inte jätte stort och det är närmast sovrum. På nätterna orkar man inte springa i onödan och med två bebisar blir det mycket sånt :/
Jimmies farmor var även där, hon är mysig :) fick blommor av henne som jag tänkte plantera imorgon!

Innan middagen fick vi fin besök av Annichen, Filip och annichens mamma Mia. Hon ville titta på bebisarna :)

Nu ligger jag i sängen och väntar in att dom små ska vakna och få mat innan jag själv ska sova, haha exakt nu vaknade dom bara för de :D
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0