God morgon!

Idag är jag uppe med tuppen :) känns skönt men har tyvärr sovit dåligt, är så dum som går och lägger mig så sent jämt!! Men men...
Idag ska vi träffa Annichen och barnen nu på förmiddagen, vi tänkte ta en promenad och gå till nån lekpark med Filip så han får leka lite. Är nog bra att Jimmie är med då, så han kan springa efter Filip. Menar, det är ju inte så många dagar sen hon födde, hon måste ju ha lite ont , även fast hon verkar odödlig och är skit duktig ;) så nu hoppas jag att det fina vädret håller i sig några timmar, börjar tyvärr se lite grått ut :(
Sen vid 13.30 ska vi på hörseltest på SÖS, hoppas de går bra. Är ju bara en enkel rutin grej men jag blir ändå orolig, tänk om de är nått fel, fy! Vilken jävla hönsmamma jag är! Oroar mig för allt, får nog låsa in dom när dom blir större :P
Sen tänkte jag kanske åka till jobbet och skryta lite:) om Jimmie orkar och barnen är snälla!
Nu är det matdags och sen blir det att fixa till sig lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0