God morgon!

God morgon! Han inte skriva nått igår tyvärr :( men dagen började med att jag fick en sms av Annichen som frågade om dom fick bjuda på middag och självklart fick dom de 
Men innan middagen kom Helge och Fredde hit. Dom hade två stora nallar med sig, strumpbyxor i olika färgen, ett varsitt stort påskägg till mig och Jimmie fullt med massa godis, bullar till kaffet och en ram som man även kan gipsa deras små fötter, mycket trevligt var det dom hjälpte oss även med namn, så nu är det bestämt att dom ska heta tuva och vilda. Nu ska vi bara försöka kalla dom det också, är ju så vana nu med storan och lillan eller ettan och tvåan  men de ska nog gå in i hjärnan så småningom!
Sen åkte vi till Annichen och Alex! Elin och Fredde var där också, det var verkligen jätte mysigt och trevligt, inte varje dag man blir bjuden på middag bara så där. Och måste ju säga att hon kan laga mat den där Annichen, jätte god pastaröra  och lilla Filip var jätte duktig med bebisarna han var jätte nyfiken och klappade på dom så fint! Det kommer gå jätte bra med deras nya bebis 

Idag ska vi till farmor och farfar och äta påskmiddag med min pappa, syster, samuel, farbror, Pia och kusinerna, ska bli trevligt. Hoppas bara att farmor inte äter upp dom små.... Hon verkar nämligen vilja göra de!

Nu ska vi mysa lite innan vi går upp. Att få en bebis är ju lycka bara de men tänk att jag har turen som har två, en kärlek som inte går att beskriva, älskar er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0