Finbesök <3

Nu sitter jag och saga och går igenom vilka som ska bli bjudna på dopet, herregud! Vi är redan uppe i 96 personer och de är bara släkt och gudföräldrarna, inga kompisar! Fan va många! Det finns ju mer folk jag vill bjuda men de funkar ju inte, vi kommer ju inte få plats i kyrkan :O får nog få igenom den här listan noggrant en gång till.
Tänkte ringa till kyrkan och höra vilket datum det funkat imorgon :D

Lina har vart här också, saga tog med sig frukost, så vi har haft en riktig mysdag :) ska väl snart börja laga middag, fröken saga börjar väl bli hungrig snart, hon gör ju inget annat än äter, haha!

Hela morgon med barnen var skit jobbig, båda skrek och ville att jag skulle bära dom! Men så fort saga och lina kom blev dom snälla, så typiskt. Nu har dom vart jätte snälla hela dagen och jag skulle absolut inte behöva nån hjälp, kommer väl sen när hon åker, skulle vara typiskt!

Nu, mys i sängen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0