Ensam mys :)

Haft en jätte trevlig dag :) först var jag hos mamma, var jätte mysigt :) sen åkte vi och åt middag på vitahästen men Annichen, Petter och hans syrra. Och barnen såklart :) måste sluta äta ute bara, blir så dyrt och vi har inte världens bästa ekonomi just nu med lill huset som byggs och fixas :/ men snart är det klar och då får vi in en hyresgäst och lite mer pengar :)
Lena kom förbi på kaffe när vi kom hem, fast jag var nog inte så rolig. Betalade räkningar och sånt där tråkigt, stackars Lena fick bara hålla i barn men de var kul att hon kom :)
Måste köpa en dator NU känner jag, är så trött på att göra allt i mobilen, speciellt betala räkningarna! Ser ju fan inte vad jag gör, allt är så litet och man trycker fel så lätt, blir tokig! Men de får väl bli lite senare när vi har råd.

Ska snart gå och lägga mig, vi ska upp tidigt imorgon för att åka till barnmorskan. Är lite rädd för att Vilda inte har gått upp tillräckligt så de ska bli rätt skönt att åka dit. Hon är ju lite blygare och tystare än Tuva så hon sätts lite i andra hand tyvärr. Tuva skriker ju rakt ut när hon är hungrig så hon får nästan alltid först eftersom hon låter mest. Och då får Vilda bara ligga och vänta och får inte ligga och gosa så där länge som Tuva får bara för att jag inte orkar och känner att jag måste göra annat. Måste ändras!!! Får dåligt samvete och känner mig dum och dålig som mamma!

Men nu sitter jag iaf och myser med Vilda, ska göra det ett litet tag till innan vi går och lägger oss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0