Bullar, bullar och mer bullar

Haft besök hela dagen :) först var Lasse, mamma, Madde och micke här och fikade. Mamma hade lite frukost med sig också. Sen kom min farbror Jörgen hit med hans tjej Pia och min kusin ida. Jätte mysigt!
Men mycket kaffe och bullar har det blivit!
Konstigt att jag går ner i vikt, så mycket bullar som jag ätit de senaste veckorna har jag inte fått i mig i hela mitt liv! Tack och lov för att man ammar haha!

Tjejerna har vart jätte snälla hela dagen men nu när jag är själv börjar båda, såklart, gnälla lite. typiskt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa lite med tjejerna. Ska försöka sova lite innan Jimmie kommer hem också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0