Besök hela dagen

Ojoj har inte hunnit skriva nått idag. Vaknade av att mamma ringde och väckte mig vid 11! Hade bestämt att Michan skulle komma hit med sin nyfödda Melissa, så det var bara att hoppa i en dusch snabbt som ögat. De var jätte trevligt, massa förlossnings prat och klag! Och lite skitsnack med ;O
Sen Melanie hit och hon gjorde våfflor till oss :D
Och sen kom Monica hit med lite byxor till tjejerna. Så mycket kaffe har det blivit under dagen.

Nu ligger jag och vilar i sängen lite, är så trött, jag och Jimmie bråkade inatt och kunde inte riktigt somna om efter de :( har förstått att det är rätt vanligt men jag kan fan inte förstå hur man inte kan vakna när sitt barn skriker?!?!? Och det tar 150jävla år för honom att vakna, man måste säga till honom ca. 10 gånger och när man själv är trött och ligger med en varsin bebis på tuttarna så har man inte världens bästa tålamod. Oj va arg jag var, förstår ju att han inte gör det med flit men natt efter natt, fan ja pallar inte! Aja nu är det bättre mellan oss iaf :)

Nu ska jag sova lite och mysa såklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0