Badat

Nu har dom badat och dom tyckte inte om det, speciellt inte stora tjejen. Usch, haha jag tyckte nog att det var jobbigare än dom. Hade vi kanske för kallt vatten? Eller för varm? Nä de blir att köpa en termometer imorgon så vi vet säkert att de är lagom. Fast nu mår dom bra och vi har gosat med dom lite extra efter deras första bad 

Mamma, Annika och min syster var ju här tidigare idag vilket var jätte mysigt. Nu börjar det synas en liten kula på Saga och vad hon äter haha! Förstår inte hur allt får plats i hennes lilla kropp! Men jag åt också mycket i början, mest för att slippa må illa. Å va mysigt de ska bli när den lilla varelsen ploppar ut 

Nu väntar jag bara tills Big Brother ska börja sen ska ja lägga mig och sova! God natt!


Rena och nu nöjda bebisar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0