<3

Var jätte kul att träffa den lilla tjejen, hon är ju bara så söt!! Det var många bebisar, lilla Filip blev lite förvirrad tror jag. Han visste väl inte riktigt vilken som var hans lilla syster haha lilla gubben! Kul att träffa Annichen också, prata lite mer om hur allt gick :)

Sen hade turen att bli bjudna på mat hemma hos jimmies föräldrar, skönt! Vi är så jävla dåliga på mat, orkar inte laga nått och då blir det att vi inte äter alls, måste bli bättre på de där! Man blir rätt trött av att amma två barn och utan energi blir man helt slut :/

Mina fina barn går upp som dom ska och lite till. Tuva väger nu 3990, min lilla tjockis! Och Vilda väger 3240, hon går upp som hon ska med tanke på att hon var lite liten när hon kom men jag vill ändå att hon ska gå upp lite mer! Men allt var perfekt sa barnmorskan :D blir ju så stolt över mina så tjejer :D

Så har vart en trevlig dag men ändå känner jag mig irriterad och nästan gråtfärdig, är väldigt trött! Barnen sover bra på nätterna och allt med dom är inte så jätte jobbigt men har haft svårt att somna om de senaste dagarna och lagt mig sent. Måste börja sova på dagarna tror jag!! Sen har vi inte vart själva en ända dag sen dom kom och de är 3veckor imorgon! Vi har besök JÄMT! är det inte den ena så är det den andra. Oftast är det jätte trevligt men känner att vi behöver få vara ensamma lite. Behöver stor städas och hur trevligt är det när folk är här?!?! Och de är ju inte många som erbjudit sig att hjälpa till med sånna grejer, alla vill bara mysa med bebisarna och dricka kaffe. Men dom som har hjälpt till är världs bäst <3 uppskattas verkligen! Men nu ska det bli ändring på detta, inte så mycket besök!

Ska titta på BB, sen är det hopp i säng för liten peng :)

Den nya lilla tjejen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0